Mediateam bytter navn til FJUZ

28.11.2017

Det strategiske og kreative kommunikasjonsbyrået Mediateam har eksistert i over 20 år. Nå oppdater selskapet sin merkevare med nytt uttrykk og navn, og blir til FJUZ!

Mediateam går bort ifra sitt gamle navn og introduserer FJUZ. «Navnet vårt signaliserer gnist, glød og engasjement! Sammen med kundene våre drar vi i gang kreative prosesser og skaper gode resultater. Vi har fortsatt samme eiere og er like solide som før. Med vår nye profil forteller vi tydeligere hvem vi er i dag og hva vi ønsker å skape mer av. Nå vil vi rett og slett se så spreke og dyktige ut som vi faktisk er – og i all beskjedenhet, det får vi til!»

Se hvordan Lene vil levere FJUZ til folket her.

FJUZ har latt seg inspirere av kamelonen: «Vi lar oss inspirere av dette merkelige, mystiske dyret: Dens evne til å stå støtt, tøffe seg når det trengs, være ekstremt tilpasningsdyktig og samtidig spennende og særpreget. Kameleonen har i tillegg full oversikt over omgivelsene. Slik vil vi være!

Byrået vårt har vokst kraftig de siste årene, og i dag er vi 31 nysgjerrige, fremoverlente og ambisiøse kollegaer. Vi har kunnskap om alt fra strategi og sosiale medier til webdesign, lm og animasjon.

Uansett om du kommer til oss med vage ideer eller konkrete utfordringer, store prosjekter eller mindre oppgaver – vi i FJUZ gleder oss til å sette i gang!

FJUZ består av en gjeng fremoverlente, faglig nysgjerrige og ambisiøse mennesker med ulike typer kompetanse. Det betyr at vi er i forkant av utviklingen, og kan tilby kundene våre det meste av tjenester fra rådgivning og strategi til nettsider, sosiale medier, foto og film.»

I FJUZ-universet handler alt om å oppnå suksess for kundene våre, enten det er reklame som skal lages, eller merkevare som skal bygges.



Se mer på FJUZ.no